ونگر: سانچز در حد و اندازه‌های سوارز است

ونگر: سانچز در حد و اندازه‌های سوارز است


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که الکسیس سانچز، کیفیتی در حد و اندازه های سوارز دارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک شیلیایی فصل گذشته 25 گل برای آرسنال به ثمر رساند و 12 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد. ونگر معتقد است که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و کیفیتی در حد و اندازه های سوارز دارد که به همراه بارسلونا سه گانه را به دست آورد.

او گفت:" سانچز و سوارز در یک سطح هستند. سوارز یک مهاجم میانی است و سانچز بیشتر در کناره ها بازی می‌کند و دریبل می‌زند ولی شباهت‌هایی بین این دو وجود دارد. سانیچز انگیزه ی زیادی در خط حمله دارد و کسی است که خط دفاع حریف را به هم می‌ریزد زیرا آنها باید او را مهار کنند. او از کنار دفاع رد نمی‌شود بلکه وارد آن می‌شود. انگیزه ی او برای حمله و حرکت رو به جلو برای حریف خطر ایجاد می‌کند. او برای پیروزی در هر بازی به میدان می‌رود. بازیکنانی مثل او را قبلا در تیمم داشته ام، بازیکنانی که می‌خواهند پیروز شوند و صاحب سبک است."

ونگر ادامه داد:" وقتی سوارز به بارسلونا رفت، فکر نمی‌کردم که بارسا قصد فروش بازیکنی را داشته باشد. با این حال، در حالی که از خردی سانچز نا امید بودم، در برزیل مدیربرنامه‌هایش را دیدم و آنجا با هم صحبت کردیم. او وقتی به تیم اضافه شد، در شرایطی عالی بود. روی ضربات پایانی هنوز جای کار دارد ولی خیلی بهتر شده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 12:17 | نویسنده : امیررضا خضرلو |